ponedjeljak, 8. rujna 2014.

UFO

Ne, nisam zaljevala pesticidima polje iznad Bukovice.
:)
(Drago će mi biti da se javi ko zna o kojem je fazonu riječ)


UFO je u ovom slučaju skraćenica za UnFinshed Object - stvari na kojima počnemo raditi, pa iz nekog razloga ostavimo i zavšimo puno kasnije ili nikada.

E, puna mi je kuća tih UFOs.

Jedini način da ih se riješim jeste da ih završim. Na listi ih ima puno, a za protekli vikend i ovu sedmicu izabrala sam ova dva.

Prvi UFO je bluza koju sam skrojila i sastavila, ali već duže vrijeme je bila na čekanju. Dobro mi  je išlo sa ovom bluzom, sve sam potrefila kako treba i kroj i ove faltnice oko vratnog izreza, ostalo je još da je prošijem na mašinu, obradim rubove, skratim i suzim jer je preširoka. Ali sva sam odjednom postala kao vreća krompira koju samo spustiš u neki ćošak i ostaviš je tako i onda sam objesila bluzu na ofinger, kao "sutra ću ja to" i koliko već dugo ovako visi pojma nemam. Već se i prašina uhvatila na ofingeru.

A sve u svemu da je završim bilo bi dva sata posla. I stvarno mi treba. Bijelu bluzu odavno želim, a ovakve nema da se kupi (kao i svih jednostavnih stvari koje ja želim).




Drugi UFO je stolić koji oguljen i išmirglan čeka prvo farbanje. Danima sam kupovala sprej u boji, pa sam danima kupovala akrilni kit za drvo koji na kraju nisam ni kupila, a redovno mi je priča bila ovakva:

Muž: Trebam još taj kit za drvo...
Ja: Me neka, ja ću kupiti, usput mi je.
Muž: Pa je l' ti problem?
Ja: Nije što bi bilo.

Nije problem, ali svaki dan kad dođem kući shvatim da sam zaboravila na taj kit i konačno u petak kad sam se sjetila (i bila ponosna na sebe što sam se sjetila ne na kućnom pragu nego na putu do kuće) ispostavi se da tog kita nema u toj usputnoj prodavnici. Eeeee, dok se mi sad dovučemo do OBI-ja, Penny-ja i ostalih.




Treći UFO je u stvari bivši UFO, jer smo to završili prije vikenda, ali je najduže bio u stanju UFO, a i htjela sam nešto drugo da vam pokažem osim bezveznih fotki nezavršenih stvari.  Pa evo bezvezna fotka završene stvari (mislim bezvezna je, jer sam mogla to bolje da uslikam, ali žurilo mi se)



Fotelja je stajala godinama u sobi koja je sada I. soba, u jednom ćošku i nije izgledala ovako nego drugačije. I bila je u kompletu sa jednim malim drvenim tabureom, koji je isto bio star i ofucan i raskliman.

Pošto smo htjeli da je sredimo i popravimo, a da se ne bakćemo previše sa farbanjem i ostalim, dali smo je majstoru koji se bavi popravkama namještaja. Majstor ju sredio,  skroz je rastavio i ponovo sastavio, ofarbao i zakrpio sve dijelove koji su bili oštećeni, tako da mislim da ovako dobro nije izgledala ni kad je bila nova. Tabure je takođe sredio.

Muž je postavio gurtne da drže jastuk za sjedenje i skrojio jastuke od čvrste spužve debljine 10 cm. Ja sam skrojila i sašila navlake za jastuke.










Pošto sam post pisala u petak, ostavila sam takvog, a ovo su novosti od vikenda:


Sinoć završila bluzu i jutros zakasnila na kombi za posao zbog fotki.










Stolić stoji i dalje na istom mjestu, ali sam kupila kit.


Šta vi radite?

14 komentari:

  1. I kod mene invazija! Sve nekako mislim da ih se nikada neću riješiti! Vikendi nešto prekratko traju u zadnje vrijeme! ;) A ti si baš bila produktivna, svaka čast! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala majo :)
    ma produktivna jesam, ali sve se nešto tjeram na to. nije mi toliko do rada koliko do toga da pozavršavam te stvari koje mi leže po kući.
    tebi želim takođe da završiš svoje.

    OdgovoriIzbriši
  3. I moja je kuca puna UFO-ova...brze pravim nove UFO-ove nego sto se rijesavam starih :-).
    Bluzica je slatka a fotelja je suupeeeeeeeeer ispala...volim bijeli namjestaj, dobar stof, dobar dezen...za 10-ku!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bluza je baš kakvu bih i ja :), jednostavna, a opet nije obična, a fotelja je majstorski preobražena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ja tebe volim!

    Kako ja tebe volim!

    Moj odgoj mi diktira da persiram osobe koje ne poznajem, ali već mjesec dana redovno čitam blog (pod redovno mislim "češljam" arhiv starijih postova jer se nisam uključila na vakat :) ) pa sam se sva uživila, kao da se lično poznajemo :) zato ću si uzeti za pravo da pišem ti,tebe,tvoje :)

    Želim da znaš da ovdje neko željno iščekuje svaki novi post, svaku anegdotu, svaki šaljivi komentar.

    I na kraju,

    vidjela sam post o nabavljanju hobby materijala, konkretno tkanina za šivenje, ali evo treba mi najnovija informacija, gdje je u gradu najpovoljnija metraža, a gdje najveći izbor ?

    Unaprijed hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. dhk, i ja sam ti takva, samo stvaram nove ufo. a valjda ćemo ih jednom završiti sve. samo da bi imale više prostora za nove :))

    marina i fikreta, hvala vam :)

    jasmina, hvala ti puno na lijepim riječima :)
    ma na blogu nema persiranja, naravno da ćemo biti na "ti". drago mi je da ti se sviđa moj blog i nadam se da ćeš dolaziti i ubuduće.

    što se tiče prodavnica materijala, meni je najbolji izbor u sanny genny na baščaršiji (ona iza sebilja, prema katedrali), a i cijene nisu loše. ali sve zavisi kakav materijal ti treba. recimo za moje potrebe, jer ja ne šijem ništa od luksuznih materijala, sanny je skroz ok. nisam odavno išla u neku drugu prodavnicu pa ti ne znam reći za ostale.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ih imam puno,u poslednje vreme jos vise.Sto se tice haosa i renoviranja i dalje traje,tako da vec 15 dana nisam uzela igle u ruke.Sve mi se dopada, ali fotelja mi je bas in.

    OdgovoriIzbriši
  8. divna moja cekeršušo ) samo bih Vas zamolila da mi preporučite neku dobru krojačicu, koja ima smisla ta modernije dizajne :) Hvala Vam unaprijed :*

    OdgovoriIzbriši
  9. jadranka, saosjećam u vezi haosa. kod nas još uvike kutije i kese svuda po kući, jer nemamo ormara, a ostalo je još dosta posla da se uradi, ali nemamo više snage. ali polako, završićete i vi svoje i mi naše :)

    za anonimnu čitateljicu
    joj, žao mi je stvarno ne znam ni jednu krojačicu, pošto ne koristim njihove usluge.
    ali hvala što ste svratili na blog :)

    OdgovoriIzbriši
  10. UFO je onda moje srednje ime! Tvoji zavrseni projekti su preeeedivni, i bluzica i fotelja, nemam reci. Posebno mi se dopada to decor platno fotelje...i mene nesto slicno ceka. A nezavrsenih projekata kol`ko volis tj koliko NE volis, ali nekad se tesim-ma nek` ide zivot, vazno da sam ja to bar pocela kad sam vec zelela...Ono sto NAJVISE zelim to uglavnom odmah i zavrsim

    OdgovoriIzbriši
  11. I, da, tema je super, mozemo o tome danima i nocima, a vidim, i ima nas slicnih...

    OdgovoriIzbriši
  12. haha UFO srednje ime, dobra si :))

    ma svi ih imamo, čim nešto radiš stalno mora ih biti.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.