utorak, 16. rujna 2014.

This Or That Beauty Tag


Pa gdje me nađe draga Raki, sva sam ti inače od kozmetike i bjuti preparata haha. 
Ali kao da si znala da će mi dobro doći malo razbibrige, pa mi je drago što si me tagovala i samo sam zato izašla iz svog plakara u kojem obično sjedim kad imam neki emocionalno-hormonalni poremećaj.
(samo sam prekopirala od Raki ove opcije na engleskom, mrsko mi je da sad sve pišem na našem ponovo)

 

This Or That Beauty Tag

 

MAKEUP:

 

Blush or Bronzer – Rumenilo. Samo zimi.
Lip gloss or Lipstick – Labelo u boji.
Eye liner or Mascara – Maskara.
Foundation or Concealer – BB krema.
Puder Neutral or Color eye shadow – Ne stavljam sjene.
Pressed or Loose eye shadows -Kuku meni, morala sam ga guglam da vidim šta su loose eye shadows!
Pressed Brushes or Sponges – A šta ja znam...imam tu jednu pressed brush.

 

NAILS:

 


OPI or China Glaze – Opet išla da guglam da vidim šta je China Glaze. 
Long or Short – Kratki.
Acrylic or Natural – Prirodni.
Brights or Darks - Tamni.
Flower or No Flower – Ništa. Nešto mi ofirno to u mojim godinama.


BODY:




Parfume or Body Splash - Hajd' može taj body splash, ne volim parfeme.
Lotion or Body Butter – Može i jedno i drugo.
Body Wash or Soap - Sapun, samo Dove.
Lush or Other Bath Company – Pojma nemam.

 

FASHION:

 


Jeans or Sweat Pants – Farmerke.
Long Sleeve or Short - 3/4
Dresses or Skirts -  Svejedno.
Stripes or Plaid – Svejedno, zavisi samo kakve su boje.
Flip Flops or Sandals - Sandale.
Scarves or Hats – Šal samo zimi kad je hladno, marame takođe, pokrivala za glavu isto samo ako je sunce prži ili je hladno. Inače kao modni dodaci ne.
Studs or Dangly Earrings – U zadnje vrijeme studs.
Necklaces or Bracelets – U zadnje vrijeme ništa, smeta mi.
Heels or Flats - Ništa pretjerano visoko, niti pretjerano ravno.
Cowboy boots or Riding boots – Da, zamišljam se u kaubojkama...sve što mogu reći je AHAHAHA! A riding boots samo kada idem na jahanje ofkors....takođe AHAHAHA!
Jacket or Hoodie – Ako se pod hoodie podrazumijeva neka sportska dukserica ili tako nešto, onda jakna.
Forever 21 or Charlotte Russe - Koliko ja znam Forever 21 je nešto ko New Yorker ili Terranova kod nas, a taj Russe...išla sam da proguglam...suknjice, poderane farmerke, štikle u neonskim bojama...preskačem i jedno i drugo.
Abercrombie or Hollister - Abercrombie je onako umjeren, klasika, našlo bi se tu dosta za mene. Vjerovatno bih kupila nešto u Abercrombiju kada bih imala priliku.

HAIR: 

 


Curly or Straight- Ma nešto se ko prirodno uvija, ali nije kovrdžava.
Bun or Ponytail – Ništa. Kratka mi je kosa.
Bobby pins or Butterfly Clips – Ništa.
Hair Spray  or Gel – Stavim malo laka na šiške.
Long or Short - Kratka
Light or Dark - Tamna.
Side Sweep Bangs or Full Bangs - Na stranu. 
Up or Down - Pa kratka je, jedino može biti up ako stavim gela i napravim irokezicu.

RANDOM:

 

Rain or Shine – Svejedno mi je, nervira me i jedno i drugo.
Summer or Winter – Ne podnosim ni ljeto, ni zimu.
Fall or Spring – Može jesen, u proljeće obično imam rahitis i avitaminozu pa se ne osjećam dobro.
Chocolate or Vanilla - Nije bitno, bitna je količina.

E pošto sam ovako fino na sve odgovorila vraćam se nazad u svoj plakar, a ja pozivam:

Sashkonelu
Anu
Jednubabarogu
Sandru
Pipi
Maje

Aleksandru

7 komentari:

  1. Ma daj izlazi iz tog plakara vishe!!! Slicke su ti d'umres od smeha :))))))))) a irokezica..mhmm..

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas zanimljivo, verujem da si se malo razvedrila i nasmejala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako si duhovita i iskrena! To mi se uvek svidjalo kod tebe, a i zato sto cesto kazes nesto sto sam ja pomislila, a ti izgovorila bas kako bi to i ja rekla.
    Super je ovo radi nekog jos boljeg upoznavanja....

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala na tagiranju, sad si mi dala misliti! čitamo se!

    OdgovoriIzbriši
  5. pepeljuga, ma neka me još u plakaru, taman sam neke UFOs počela da privodim kraju :)

    jadranka, a jesam, razveselila sam se :)

    natasha, pa kažem ti ja vazda - to je generacijska stvar ;)

    ana, čekamo i tvoje :)

    i meni je ovo super, baš kao što kaže natasha da se bolje upoznamo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Haha, bitna je količina, najbolji odgovor.
    Odoh sad i ja da uradim domaći zadatak :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Johohohohoooo.. umreću al ću se izboriti sa ovim teškim dilemama... a i malo translatora da angažujem i biće nešto :))) Hvala!;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.