petak, 4. srpnja 2014.

Vikend inspiracija bez inspiracije






Čini mi se da u zadnje vrijeme sve radim polovično i traljavo. 

Juče mi je došlo da obrišem blog.

Umjesto toga čeprkala sam po internetu i promijenila mu izgled.

Primjećujete da je sada u nazivu lajfstajl blog. To ne znači da ću pisati  o bog zna čemu i da će se bog zna šta promijeniti. Blog ostaje skoro isti, osim nekih malih promjena u sadržaju, jer mi se po glavi motaju neke stvari o kojima želim da pišem, a ovaj lajfstajlu nazivu je onako...kao malo ironično, jer ja živim jedan običan, ni po čemu poseban život - idem na posao, spremam kuću, nerviram se kada I. ne sprema svoju sobu, muče me problemi sa koljenima, teglim cekere sa pijace i proklinjem što me mati rodi kao mazgu pa uvijek zaboravim da ponesem kolica, kuham preko volje većinu dana u sedmici, svađam se sa televizorom, idem u godine i skroz sam ok u vezi sa tim, osim što me strah hoće li uopšte postojati ikakav penzioni sistem dok ja dođem do penzije, imam par boljki, a kandidat sam za još par sudeći po porodičnoj istoriji, najbolje mi je kod kuće i ne moram da da mi se dešava ništa zanimljivo, posebno i magično sve dok imam vremena za hobi, dijete i muž su zdravi, naši penzioneri dobro i dok imamo dovoljno para za platiti račune i živjeti normalno.


Eto to vam je moj lajfstal.





Čitamo se i uživajte u vikendu.


13 komentari:

  1. Sreća pa si se ipak odlučila da promijeniš izgled bloga, a ne da ga izbrišeš.
    Tvoj blog i jeste lajfstajl, ili misliš da su blogovi na kojima je sadržaj poseban i magičan lajfstajl?!
    O tvoj je itekako lajfstajl. :)
    Lijepe su ti ove sličice.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma ne mislim, nego sam više mislila na to da želim da pišem i o drugim stvarima, a ne samo o šivanju ili vezenju, ali opet ne mogu ponuditi čitateljima ništa drugo osim onoga što sam ja. a ja radim sve neke obične stvari.

    hvala na komentaru za sličice, sa starog bloga su, iskopala sam ih

    OdgovoriIzbriši
  3. Posao, kuća, dete, muž, hobi...šta će ti više za lajfstajl? ;)) Super ti je ova promena. Ja na te male povremene promene oko bloga gledam kao neko što gleda na promenu frizure ili boje kose :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakvo crno brisanje? Hoces da ti posaljem Shahbaza? :))

    OdgovoriIzbriši
  5. ja ti na žene, majke, kraljice gledam kao na menadžerice - upravljaju svojim domom kao multinacionalnom kompanijom, sređuju sve papire, znaju u svakom momentu što, kako, zašto se nešto treba napraviti, kontroliraju financije, ulaz-izlaz djece i ostalih ukućana, znaju točno stanje u špajzi, smirivaju napetosti, delegiraju zadatke (ako imaju sreće :) i slično. i kad k tome još imaš sreće da imaš malo vremena za sebe i za svoj hobi - e, to ti je onda lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  6. "...ali opet ne mogu ponuditi čitateljima ništa drugo osim onoga što sam ja. a ja radim sve neke obične stvari...."
    koje mi sa ZADOVOLJSTVOM čitamo...Samo ti nastavi pisati o "običnim" stvarima, tako da mi imamo sta da čitamo :-)


    OdgovoriIzbriši
  7. hvala svima
    ma dođe meni to tako: da izbrišem blog, da pobacam pola garderobe haha
    doduše blog je preživio, garderoba nije haha

    drago mi je što dolazite ovdje :)


    OdgovoriIzbriši
  8. Pronadjoh se u ovim tvojim rečima....kad me uhvati takva faza setim se da ih je bilo i ranije pa su prošle:)....
    puno pozdrava....

    OdgovoriIzbriši
  9. ma svi ih imamo
    dok prolaze dobro je, ne valja kad bi ostali tako.
    pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatki su cvetici.Da obrises blog? Ju naopako. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. I eto od trenutka koji ti se cinio kao NEinspirativan, ti napsiala super post. I jos promenila izgled bloga, u mnogo bolji. Dobar ti je taj lajfstajl, nemoj ga menjati :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hm, kako to drugačije izgleda iz perspektive nekog drugog :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.