utorak, 22. srpnja 2014.

Tri suknje


Nakon inventure garderobe nije mi ostalo mnogo suknji koje bih mogla nositi i ljeti i kada malo zahladni, u prvim danima jeseni. Imam u ormaru jednu crvenu, jednu plavu i jednu smeđu - sve tri od laganog viskoznog žerseja i mada su odlične za ljeto ne mogu ih baš nositi sa hulahopkama kada dođu prvi hladniji dani. Već sam ranije imala u glavi šta želim da sašijem. Tri jednostavne suknje po sistemu - jedna svakodnevna, jedna "za sređivanje", jedna koja je negdje između i da ih mogu nositi ne samo ljeti nego i u proljeće i jesen.

Za kroj sam izabrala najobičniju polukružnu suknju - najsličniji tome je kroj Linda suknje na Burdastyle.com.

Linda Skirt - Burda Style

Davno sam skinula ovaj šnit, još kada je Burdastyle bio u početku i sve je bilo besplatno. Koristila sam ga često, uz malu izmjenu - ova suknja je naime šira oko bokova i ne odgovara mom obliku tijela, pa sam ja šnit učinila malo užim tako što sam od rubova oduzela po nekoliko centimetara. Tako suknje koje šijem uz pomoć ovog šnita nisu ni polukrug ni obični A- kroj nego nešto između, a to meni najbolje stoji.





Svakodnevna suknja je od crnog žerseja koji ima u sebi malo mikrofibera. Baš je mekan i ugodan za nošenje i krivo mi je što nisam kupila i za haljinu na preklop, ali budžet za materijale i tako to...blablabla. Nadam se da se neće sve zalihe prodati prije nego što ja odlučim da šijem haljinu.

Suknja "za sređivanje" je od pamučnog žerseja bež boje preko kojeg sam dodala sloj čipke sa elastinom. Kada sašijem bijelu bluzu koja je u planu imaću finu kombinaciju u slučaju da se trebam negdje srediti :). A može se nositi i onako, uz neke obične majice i bluze - koje takođe trebam sašiti.

Suknja koja je negdje između, ova crvena sa crnim tufnicama, iako istog kroja i rađena na isti način, bila je čista frustracija.

Kada šijem uvijek mi se desi da dvije stvari uradim fino i bez problema, a kod treće sve krene naopako. Stvarno, bez obzira na to da li šijem sve tri zaredom ili pravim pauzu između, uvijek isto - dvije dobre, treća odron. Valjda me ponese elan i onda prestenem obraćati pažnju, radim mehanički, šta li?

Uglavnom....




Suknja je, kao i ova sa čipkom, iz dva sloja. Gornji sloj sa tufnicama je od tankog tila sa elastinom. Prije rezanja sve sam izmjerila dva puta i izrezala sam dobro, ali onda sam vidjela da sam skrojila til u suprotnom smjeru od onog u kojem sam trebala da skrojim -  umjesto da se rasteže po širini, skrojila sam ga da se rasteže po dužini.

Sljedeće jutro bila sam prva mušterija u radnji (samo što su otvorili) kako bih kupila novi til za novi pokušaj.

Sreća pa je kroj jednostavan, jer ovaj til sa elastinom je prava gnjavaža za šiti. Kako bježi ispod ruke! Ja sve fino namjestim, obučem suknju, kad ono razlika u dužini dva centimetra.  Onda zamolim muža da mi namjesti šavove dok je suknja na meni. Namjesti on, pribadačama pričvrsti, sve dobro izgleda, ravno. Skinem suknju da porubim na mašinu, obučem poslije da probam, kad ono opet krivo. Hajd' ispori sve to, ponovo podešavaj...ma baš gnjavaža. I zapravo se ne zove til sa elastinom, nego ima poseban naziv, ali sam ga zaboravila.

E da, suknje izgledaju nabrano na slikama, ali kada ih ja obučem svi se ovi nabori fino rasporede i zategnu pa na meni ne izgledaju nabrano.

Trebala sam u stvari da ih obučem i slikam se, ali za dobre fotke treba vremena ako ću se slikati uz pomoć tajmera, a da ganjam ukućane da me slikaju...ma pohrlili bi kao da nemaju ništa pametnije da rade...znate već:




Suknje zaista zaslužuju bolje fotke, ali...gladna, došla s posla, ručak se krčka u šerpi, veš u mašini, dijete nešto zapitkuje. Slikanje bih definitvno trebala ostavljati za ono vrijeme kada imam vremena, a to bi bilo otprilike u ono vrijeme kada spavam. Pa ništa onda, šta je tu je.



Ostalo mi je još crnog žerseja, pa sam sašila i univerzalnu crnu majicu kratkih rukava. Majica je bila pis of kejk (nakon trećeg odrona, ide četvrti uspjeh) pa sam se malo oporavila od frustracije sa suknjom.

Majica se ovdje malo vidi, ali kada je došla na red za slikanje već se bilo smračilo. Uostalom i ona ide u kompletu "tri majice", pa kada druge dvije budu gotove pokazaću vam ih sve skupa.




9 komentari:

  1. Prekrasne. Ja bih voljela da sijem sebi, ali me mrzi da skidam krojeve i preslikavam na materijal. Zato se drzim pletenja (iako i to ima svojih uspona i padova). Super je stvar kada mozes siti stvari koje ti stoje, a ne gubiti vrijeme trazeci po radnjama, pa ili se razocaram jer mi se nista ne svidja ili je cijena prevelika.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala cale :)

    anonimno - pletenje je isto cool. i kada nešto ne odgovara možeš da isporiš i ispleteš ponovo.
    i mene radnje sludiše. kada gledam izloge i onako bez namjere da kupim čini mi se da svega ima. a kada idem da kupim nešto što mi treba onda ili mi je premaleno ili preplitko ili mi ne stoji ili su materijali nekvalitetni, a ako je sve ok onda mi se od cijene zavrti u glavi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova crveno/crna/tufnasta je prekrasna. Vjerujem da je taj rastegljivi til bio tezak za sivanje, ali je dezen fantastican!
    Gdje si kupita taj til? A i pitanje da li ga ima jos, ako si ga davno kupila?
    Sljedece sedmice cu vjerovatno jedan dan u Sarajevo...pa ako nije tesko naci tu prodavnicu, rado bih i ja taj tufnasti til kupila :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj divne su ti sve tri! Kontam ovo kad nešto napraviš dva puta i sve štima i onda treći put ništa ne štima! I to sa mjerenjem i rezanjem! Kao da se neka magija dogodi između ta dva procesa, nikad mi to neće biti jasno! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. dhk, ovako...tog tila imaš u onom sanny genny kod zgrade papagajka. ne znam ima li u sanny genny na baščaršiji, jer sam ja u zadnje vrijeme išla samo do papagajke. i ne vjerujem da im je nestalo, kupovala sam prije tri sedmice. metar je 8 KM.
    ako ne znaš gdje je radnja objasniću ti.

    maje, ma ne znam je li mi se ikad desilo da mi je treća stvar ispala kako treba. nevjerovatno :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tufnasta suknja je prelepa.I ostale su lepe, ali ja valjda volim crvenu boju, pa mi je ona nekako drazesna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti na odgovoru...nazalost nisam isla u Sanny Genny, niti ni u kakvoj drugu prodavnicu metraze.
    Bila sam prosle sedmice u Sarajevu, ali sa vecim drustvom kojima materijali nisu hobby.
    Ah..mozda drugi put :-).

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.