utorak, 8. srpnja 2014.

Besplatni krojevi za haljine


Šta radi hobi šnajderica kada na internetu pronađe besplatne krojeve za haljine?

Pa podijeli ih sa vama naravno!

Doduše nisam isprobala ni jedan od ovih krojeva, pa vam ne mogu reći kakvi su i da li imaju nekih grešaka. Ako se odlučite sašiti neku od ovih haljina možete ovdje ostaviti komentar o kroju.

Izabrala sam jednostavne i lagane krojeve od kojih se uz manje izmjene mogu dobiti haljine koje su nosive u raznim prilikama i mogu se dobro kombinovati.




Kao primjer navešću dva prva kroja. Oba mogu poslužiti kao osnovni krojevi za jednostavnu haljinu od elastičnih materijala i haljinu na preklop. Skraćivanjem ćemo dobiti krojeve za majicu i bluzu na preklop, a produžavanjem lijepe maksi haljine. U zavisnosti od debljine materijala haljine se mogu prilagoditi i različitim godišnjim dobima: lagani pamučni žersej za ljeto, a nešto deblja trikotaža za jesen ili zimu. 

Jedan kroj se može iskoristiti za šivanje dvije, tri, četiri različite haljine; samo upotrijebite maštu i malo vještine kako biste krojeve prilagodili sebi. Jednostavnost ova dva kroja čini ih pogodnim za šnajderice početnice - mogu da eskperimentišu do mile volje.

Sve to može se primijeniti i na sljedeće krojeve.




Za ovu haljinu nema kroj, nego tutorial, ali mislim da ne bi trebalo biti teško da shvatite kako se sastavlja i šije.



Sašivena od nekog laganog i prozračnog materijala ovo bi bila lijepa haljina za plažu.




A ova je baš romantična! Inače, sašivena je od materijala za posteljinu. 

Iako su krojevi besplatni za skidanje nekih od njih trebaćete se prijaviti. Meni to nije smetalo pa sam se na neke od sajtova prijavila, jer pored ovih haljina imaju još dosta besplatnih krojeva za druge stvari.

Nadam se da vam se dopadaju.

Sretno šivanje!






4 komentari:

  1. Ovu prvu sam imala i ja kao sacuvanu.Ostale nisam videla .Ova Danielle dress je moj kroj.Samo sam još daleko od šića.Ne mogu ni završiti mnoge započete stvari.Ko zna kad?!Pozdrav,
    Cale

    OdgovoriIzbriši
  2. ovaj kroj zadnje mi je super, volim takve haljine..pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. ova na preklop je odlična, bezvremenska.
    poznata mi je osoba sa slike, "viđam" je često na link partijima.

    OdgovoriIzbriši
  4. cale, pa šta je? još uvijek ruke?
    saosjećam :(
    mene bole noge
    to nam organizam šalje upozorenja da stanemo

    kladija, drago mi je da ti se sviđa :)

    ana, ja sam tek nedavno otkrila njenu stranicu i ima zanimljivih stvari.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.