ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

Haljina sa leptirićima

Da vam pokažem jednu haljinicu koju sam šila još proljetos, ali eto do sada nekako nije dobila priliku da se pokaže (mada sam je nosila baš puno).


Haljina je inače od laganog pamuka, sa malo elastina, oko vrata i izreza za ruke sam našila pamučnu kosu traku, a aplikacije su od jedna stare suknje (takođe lagani pamuk).

Za izradu sam koristila šnit za Anda dress sa burdastyle.com (u vrijeme kad sam je ja skinula bila je besplatna). Model je prilično širok, pa sam se namučila prilično da je napravim baš onako kako treba - da prati liniju tijela, a opet da ostavi dovoljno protora da ne zateže i da se ništa ne ocrtava ispod. To je ujedno bio i najteži dio, ali samo zato što sam ne znam koliko puta oblačila haljinu, namještala uz pomoć pribadača, skidala...inače je super jednostavna i lagana za sašiti.

Napravila sam i pojas pa se može i vezati u struku.

Ovdje sam je kombinovala sa ljubičastim cipelama i šarenim nakitom, čisto da malo razbijem crno bijelu kombinaciju.






Aplikacije ovako izgledaju izbliza:


Dužina je iznad koljena, jer nisam imala više materijala. Inače bih je napravila malo dužu, da bude do koljena. Tako da je po gradu nosim uz tanke ljetne helanke do koljena, a na odmoru može kao minjak haljina.



14 komentari:

  1. woow prekrasno si to napravila odlično ti stoji pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  2. ORIGINALNO I KREATIVNO, SVAKA CAST!!!
    XOXO





    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo izgleda, i nije nešto kratko na ovoj zadnjoj fotografiji izgleda skroz pristojno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna..i ne znam sto ce ti helanke na ovim vrucinama kad je duzina sasvim ok :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Haljina je bas divna, i suoper ti stoji! Ja jos nemam hrabrosti obuci tako nesto iako bih zeljela. Gradjene smo tu negdje - isto, znaci i meni bi dobro stajala, ali...mozda se ufuram sljedece ljeto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro,evo cure te ne razumeju u vezi helanki, ali to nije do velicine haljine,takodje oblacim ispod haljina i helanke,farmerke, i to sam ja! Jednostavno je tada pun pogodak! A inace odlicna je,lepo ti stoji i bez i sa helankama(pretpostavljam)... mnogo ste lepe na zadnjoj fotki!

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala, hvala :)
    meni je ovo jedna od najdražih stvarčica u ormaru.

    da kažem samo maji da nema šta da skuplja hrabrost za ovakvu haljinu :)
    samo paziš da nije preširok kroj i slobodno se ufuraj hehe

    ma ja helanke obučem iz praktičnih razloga. da ne ispada sada da stalno nešto ističem svoje godine, jer ipak ja sam još uvijek mlada (četrdesete su nove tridesete je l tako ono sad kažu :lol:), ali istina je da su mi godine donijele neke promjene na nogama: par kapilara se pojavilo, pa se vene više vide, koža mi je nekako tanja i osjetljivija nego ranije...i tako, bolje se ja osjećam kada imam male helanke do ispod koljena ako nosim ovu haljinu. inače mi je ovo jedina ovako kratka stvar u ormaru. sve ostalo je dužine do koljena ili malo ispod koljena jer mi to najbolje stoji.


    OdgovoriIzbriši
  8. jako mi se sviđa, da si mi bliže molila bih te da mi sašiješ istu takvu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš ste mi lijepe! Aplikacije mi se mnogo sviđaju, baš su udahnule tebe na haljini :)
    Shvatam za helanke, ali možeš je slobodno nositi bez helanki! Ha ja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivne ste.
    Citamo se i pratimo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi se sviđa, preslatka je!

    OdgovoriIzbriši
  12. Bas lepa haljina, volim kombinovanje printova. Divna je

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno super izgleda,bas bi i ja.skinula neki besplatni kroj ali bas ne znam kako. Tebi svaka cast.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.